Bättre sent än aldrig :)

Det går upp och ner för mig beroende på dag, idag har jag bara känt mig frånvarande.
Trött och orkar inte lägga energi på vissa saker.
De finns alltid ett hinder i allt, spelar ingen roll vad de är så fasiken finns hindret där.
Är så satans less på de nu, så de räcker!
Tog en sväng på IKEA förut under dagen med exet o föredetta svärmora, inhandlade saker till lägenheten :)
Tänkte väl ta en sväng på birsta city oxså så jag får göra av med lite energi där oxså.
Träningen ligger just nu å vilar, dock händer de att jag tränar hemma men måste fasiken bita mig i läppen och kliva på den där satans bussen å ta mig iväg oxså! Seg jag vet :p
Utökar maten lite mera oxså, börjat med gröt nu :) Hållt på med den kanske 1 vecka nu, helvete va mjölk de går åt men såååå gott!
Men måste träna så jag inte sitter och gödar upp mig för tjock vill jag absolut inte bli och de tillåter inte heller en viss person så de känns bra! ;p
Ska försöka ta och reda ut en hel del ikväll om T och jag kan sammarbeta i telefonen för annars kommer de läggas på och jag bli skit sur. Men de är en annan historia.
Jag och hormonerna är fortfarande inte vänner, mitt humör går heller inte hand i hand med oss så de känns kanon.
Näe man kanske skulle kommit på nå händelserikt att skriva om men får ta de sen kanske, händer ju inte så mycket annat.
Joooo jag har spenderat helgkvällarna med bästaste grannarna Eriksson oxså! :)
Happy B V ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0