Sotarn

Jag bryr mig inte om du läser denna blogg, eller kommenterar den.
Jag skriver för min skull, för mina tankar och för att kunna gå tillbaka och läsa sedan.
Va på möte idag med psykologen, han vill fortsätta träffas efter mitt bakslag förra veckan.
Pratade med npf mottagningen idag och jag har fått hem papper på min diagnos under 2011 som jag tydligen inte visste att jag hade fått hem, eftersom min handläggare sa att de bara fanns ett papper på att dom "trodde" att jag hade de.
Men nu känns de skönt, ska ringa sköterskan på torsdag för en vidare behandling, jag hoppas jag blir inlagd under behandlingen då jag fått uppleva nåt negativt sist jag provade medicin, får se om jag blir inlagd eller hur dom vill göra :S
Just nu tror jag att jag blivit smittad av en viss person, förkyldningen gör sig påmind när jag minst anar de och halsen värker till å från, dock är denna inte hela tiden utan de kommer när jag minst anar detta..
Jag skulle behövt städa och plocka men lusten finns inte, motivationen är borta och jag vill bara sova några timmar men de ska inte hända!
Låg tills kl va 13 idag vilket inte alls va bra.....
Fan för sotaren som kom å kollade fläkten kl 07:40 imorse!
Jag bryr mig inte om du läser denna blogg, eller kommenterar den.
Jag skriver för min skull, för mina tankar och för att kunna gå tillbaka och läsa sedan.
Va på möte idag med psykologen, han vill fortsätta träffas efter mitt bakslag förra veckan.
Pratade med npf mottagningen idag och jag har fått hem papper på min diagnos under 2011 som jag tydligen inte visste att jag hade fått hem, eftersom min handläggare sa att de bara fanns ett papper på att dom "trodde" att jag hade de.
Men nu känns de skönt, ska ringa sköterskan på torsdag för en vidare behandling, jag hoppas jag blir inlagd under behandlingen då jag fått uppleva nåt negativt sist jag provade medicin, får se om jag blir inlagd eller hur dom vill göra :S
Just nu tror jag att jag blivit smittad av en viss person, förkyldningen gör sig påmind när jag minst anar de och halsen värker till å från, dock är denna inte hela tiden utan de kommer när jag minst anar detta..
Jag skulle behövt städa och plocka men lusten finns inte, motivationen är borta och jag vill bara sova några timmar men de ska inte hända!
Låg tills kl va 13 idag vilket inte alls va bra.....
Fan för sotaren som kom å kollade fläkten kl 07:40 imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0