Uppdate

Just nu känns de inte som så mycket händer, fast de endå är nånting..
Jag tränar 2 gånger i veckan, psyklogen 1 gång i veckan och hundvakt 2 gånger i veckan. Varje dag är de nåt :)
Nu ska jag bara se till att allt funkar, från och med måndag ska jag ta tag riktigt i allt igen.
Måste försöka få på benen.
Under vecka 20 ska jag försöka mig på ett möte :)
8 Februari har jag möte med en massa folk
10 Februari går sjukskrivningen ut - får se om jag blir fortsatt eller om dom vill att jag börjar med rehaben
Just nu går tankarna om och om igen.
Jag vet att jag har en framtid med T men just nu är de mycket som händer för honom och han tar en sak i taget.
Jag vill endå veta att jag kommer att leva med honom och att vi båda finns för varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0