Häcken full

Började dagen med att dra mig, fixade frukost som inte ens lockade men måste äta för att ta medicinen.
Hade möte vid 13 tiden och jag tyckte de gick bra.
Så fort mötet va klart så vart de raka vägen till bussen då den kom precis.
Hem fixa lite grann och sedan vart man erbjuden att följa med å bowla, va lite seg i början på om jag orkade men kände att jag behövde komma ut. Runt 17 tiden kom vi iväg till birsta för att bowla.
Bowlade 1 timme sedan vart de midda på mcdonalds och sen tillbaka till bowlingen, släppte av M T och J så dom fick spela medans jag,A och C åkte på willys och handlade. Dom stänger ju 21 så de va ett litet måste, hem å lämnade de å tillbaka till bowlingen.
Runt 21 slutade de och då bar de av till Ica, jag å j handlade medans A skjutsade hem M och T.
Hämtade upp oss vid kvart i 10 och sedan skjutade hem J till sig sen hem med mig å mina varor.
Efter att ha plockat upp allt, städat iordning i badrummet och rensat lite så vart de en promis med dogsen och nu äntligen satt mig ner..
Lite för mycket enerig kvar i kroppen känner jag men får hoppas på att de lugnar ner sig snart.
Nu ska jag plocka bort de sista och sedan mysa i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0