Nya tankar

Det finns både en framsida och en baksida av allt, alla har vi olika åsikter,funderingar och handlingar.
Vi väljer våra val, vissa gör misstag medans andra lyckas med sina val.
Jag valde aldrig dom valen jag fick göra i mitt liv innan jag vart 18.
Det var påtryck, de va åsikter de va alkohol och de va misshandel. Jag kan göra listan lång, men mitt i allt kan jag säga att jag även fann lycka,kärlek och tillit.
Efter jag vart 18 så valde jag min väg, jag gjorde mina val jag stolt kan säga att de här valet gjorde jag.
Jag har gjort misstag,jag har sagt fel saker och jag vet att jag gjort fel vissa gånger.
Jag har lärt mig vad jag faktiskt inte ska göra om, jag har lärt mig att bete mig som "folk".
Jag har en lång väg att gå för att hitta rätt väg, för att hitta mig själv just nu.
Jag vet och hoppas att jag är på rätt väg, rätt väg för att bli "jag" igen.
Från och med idag börjar jag min nya resa till att bli "normal" :)
Börjar med nya medicinen idag, får hoppas att de hjälper mig nu!
Än mår jag bra och hoppas att jag fortsätter må det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0