Ett inlägg i taget

Jag har för mycket just nu i huvudet att jag knappt orkar tänka, min vardagliga medicin är lagd på hyllan tills jag har avslutat medicinen som jag äter just nu. Måndagen den 29 oktober så fick jag problem med "hjärtat" och ringde ambulans tillslut, efter mycket koll såg allt bra ut och jag avstod från att åka med in.
Fick e tid till vc på fredagen men eftersom jag inte mådde bra avstod jag och fick en ny tid förra veckan i onsdags.
Läkaren konstaterade att jag hade muskelinflammation och nu fått smärtstillande och antiflammatoriska tabletter.
 
Å på allt detta så får jag hem nya soffan under vecka 48 så jag måste plocka bort en massa från vardagsrummet, valpboxen,hundburen,ena bokhyllan, göra om så klösbrädan kan stå nån annan stans. Mmmmmm de vart en massa som ska fixas och jag får INTE lyfta,bära,putta överhuvudtaget anstränga bröstkorgen, så all den hjälp jag kan få ( brukar ta mamma till hjälp ) uppskattas.
 
 
Nya soffan :D
 
Väntar svar från en tjej oxså om jag kan köpa hennes förvaringsmöbel, liknande jag behöver å tittat efter hur länge som helst, som ska stå i hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0