Lite kort om dagen

Så nu var man hemma igen, klev upp vid ca 12 tiden..

Gjorde mig iordning, Mickis kom ner med lilleman, dom satt ute och sen kom Mia..

Mamma satt väll ute i mellanåt..


Jag skickade sms med folk,

P skulle fixa lite och så,

M skulle jobba,

M skulle städa och tvätta..


Så jag tog bussen in till stan och byte Bh:n som jag köpte nån gång förra veckan tror jag de va, gick sen och hälsade på M.. Gansks fullt upp...

Va väldigt trevliga människor där, en familj som hade 5 barn, 4 va där, och de kan ha skillt 1-2 mellan dom. Så dom har använd duracel :D..

När jag gick därifrån så vart de bussen hem, kände att jag behövde äta lite grann :)


Så nu sitter jag och äter jordgubbar med mjölk :p (än är inte sommare slut för min del)

Jag är fasiken beroende av jordgubbar, ska köpa och plantera till nästa år, ska även fixa gurka och lite annat..

Fasiken Becka ska bli trädgårdsmästare :D hihi..



Nu sitter jag och pratar med M.. Men h'n lär väll somna snart misstänker jag..

Gjorde ju de inatt när jag surrade på.. Tack :)

Men förståeligt..


Ska skicka mail och be dom nya köparna ta kort på mina bebisar och skicka så får jag se dom :)


Näe nu ska jag äta klart dom och sen blir de en riktig midda..


Kram så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0