Sluggo! :(

Mamma saknar dig såå mycke!

Vill att du kommer hem igen och gosar med mig, ligger i famnen och kurrar!

Känns endå rätt samtidigt som jag vill ha hem dig..

Allvarligt, jag vet inte hur du kommer att ha det!
Jag går nu ut offentligt och säger hur jag känner och tycker, jag vill ha det så och detta är mitt liv och min blogg.

Sluggo har verkligen varit rädd för sina nya ägare, när dom har kommit har han stuckigt iväg och sedan varit gömd flera timmar, jag har näst intill fått dragit fram honom.
Och ur mina ögon är det ett tecken på att han inte tycker om dom..Det är vad JAG anser det!
För det är enbart dom han springer ifrån.

Som idag när dom kom och skulle hämta honom, han sprang så fort dom kom innanför dörrarna.. Stackarn!

Och jag mår dåligt över detta! Jag kanske skulle ha valt de jag gjorde när han va liten, att han stannar innanför dörrarna hos mig.

Men jag vill ju att han ska ha en familj där dom kan älska honom..
Men jag är osäker på om han kommer att älska dom!
Men jag är endå glad att bo granne med dom!

Jag vet att jag kan komma nästan när jag vill och se hur han har det!

Men jag mår endå dåligt, tröstäter och mår allmänt skit...
SAKNAR honom!



Vännen,sötnos,underbara MIN,


Jag kommer alltid ha dig högt upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0