Till dig!

Jag vet inte om du förstår att de är dig jag skriver om!
Men vårat samtal på msn igår uppskattas..

Jag längtar tills vi kan börja skicka sms till varandra, böra prata mer och inte bara ett samtal på msn..
Jag ser lite framimot detta..

Du har fått veta lite om mitt liv, hur jag är..
Men i verkligheten så ser man mer än bara ord.
Jag är nyfiken på hur du är.. Vad du tänker och tycker..


Men men..
Vi får se vart de leder..
Just nu står jag själv och tänker göra de ett tag!
Iallafall tills jag kommit på fötter helt!


Kommentarer
Postat av: Towa

Jag håller med dig man måste följa hjärtat i otorhetsfrågan. Ha en fin helg kramar

2009-01-09 @ 14:17:22
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0