Hihi ;)


Just nu sitter jag här efter att ha varit i stan med mamma och Elli.
Skulle med mamma in på förmiddan men eftersom jag somnade så sent imorse så skippade jag det.
Men så ringde mamma vid 12 och bad mig komma in, så de va bara klä på sig fixa och dona och åka in till stan.
Vart upp till Martin där mamma och Elli väntade.

Hon gick in och gjorde sitt ;)
Efter så skulle jag in.... Ahhhh..... Vågade jag ?


Efter en stund så fick jag gå in, åå satan va ont de gjorde! Fyfan!

Men nu är de gjort :)

Elli din och min hemlighet va ? :D haha!

Blir att lägga sig och vila på soffan 1 timme eller 2 kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Skrev på FB att det blev en inpuls piercing men inte vart.. mohaha.. nu få man se hur många nyfiken strutar det blir ;)

2009-07-10 @ 15:39:36
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ella

vart har du piercat dig??? :D:D:D:D Jag dör av nyfikenhet! ^^

2009-07-11 @ 01:02:14
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0