21/22 Januari 2010

22 Januari 2010

Dagen har varit lugn jag somnade inte förns kl va strax efter 06 imorse, lite jobbigt sådär när man hade börjat fått ordning på dygnet.
Vaknade på förmiddan fixade lite grann och sedan la jag mig igen.
Sov tills kl var runt 15:45 kanske..
Jag känner att huvudvärken plågar mig och orkar inte göra någonting!
Hade planer på att åka och fixa en massa men de får bli imorgon!

Näe nu ska jag äta och dricka massa vatten!

_______________________________________________________
21 Januari 2010

Gårdagen hade jag en massa planer men inget av detta vart gjort.
Vaknade vid 08:45 och hade väldigt ont i huvudet.
Kände att jag inte orkade kliva upp eller åka någonstans.
Klev upp och skickade mail till sjukgymnaten och skrev att migränen fortfarande inte har gett med sig.
Sedan så fixade jag lite och la mig i sängen.
Kom sedan på att jag hade dieatisten vid 13 tiden så de va bara att ringa henne och boka om tiden, fick början på februari iställe.
Somnade sedan om och låg väl nästan hela dagen.

Klev väl upp på eftermiddan igen och kände att dagen bara var förstörd.

De känns som om de är en ballong inne i huvudet som någon försöker blåsa upp men att de tar stopp men endå försöker.
Är så less på de mesta att jag knappt orkar bry mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0