8 Januari 2010

Idag har de varit en låång dag!
Urscha!

Vaknade vid 10 och sedan drog jag mig till 10:30.
Fixade tvätten, hade den idag mellan 11-15 men hade torken till 18 tiden eftersom de inte var någon som tvättade vid 15 tiden!
Har dammsugat och börjat plocka bort julen härhemma.
Känns inte som jag vill ha mer jul, nu vill jag ha vår och sommar!
de var "bara" 13 grader förut fick jag höra! Så förhoppningsvis kanske vi börjar närma oss våren igen.

Annars har dagen varit lugn.

Nu ikväll kom Marie förbi då jag frågade henne om hon ville kolla på film och umgås.
Så de har de blivit, var nyligen ute på promos med bamse, var inte så kallt som de varit alla andra kvällar så de va iallafall skönt.

Just nu sitter hon och pillar sig i håret medans jag skriver, ska se om jag kan slita henne från programet på tven och kolla på nån film innan de hinner bli natta! :D

Elli kom senare förbi med en flaska rött som hon å Marie delade på medans jag drack cider, de vart en lång natt och vid ca 04 gick dom hem!

Tack tjejer för en härlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0