Dag 1

Första dagen med medicinen och jag kan väl inte kalla de den bästa dagen i mitt liv.
Mamma satt med mig 1 timme imorse bara för att se så allt gick bra och att ja inte reagerade på nåt.
Somnade efter att hon hade gått och sov fram till 13 tiden, ett misstag att sova? Svar JA!
Jag vart illamående, yrsel kände mig bara dålig samt frös och svettades.
Men efter att jag fått kommit upp på bena rört på mig lite så vart de bättre.
Har gäspat iallafall 2 gånger i minuten sedan 10:00 ungefär och de släpper inte, får hoppas på att de är ( sömnbrist )
Eftermiddagen spenderades inne hos mamma samt försökt gjort mig midda ( hamburgare med mos ) vilket misslyckades tog ca 5 tugger och sen va jag mätt, vart ett korvbröd istället.
Nu ska jag försöka få i mig kvällsfika och uppsöka sängen för de lär min kropp behöva.
Första dagen med medicinen och jag kan väl inte kalla de den bästa dagen i mitt liv.
Mamma satt med mig 1 timme imorse bara för att se så allt gick bra och att ja inte reagerade på nåt.
Somnade efter att hon hade gått och sov fram till 13 tiden, ett misstag att sova? Svar JA!
Jag vart illamående, yrsel kände mig bara dålig samt frös och svettades.
Men efter att jag fått kommit upp på bena rört på mig lite så vart de bättre.
Har gäspat iallafall 2 gånger i minuten sedan 10:00 ungefär och de släpper inte, får hoppas på att de är ( sömnbrist )
Eftermiddagen spenderades inne hos mamma samt försökt gjort mig midda ( hamburgare med mos ) vilket misslyckades tog ca 5 tugger och sen va jag mätt, vart ett korvbröd istället.
Nu ska jag försöka få i mig kvällsfika och uppsöka sängen för de lär min kropp behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0