Depression

"#%&(=?)/&%¤"!¤%&/
BAJS! Jag hade skrivit ett långt inlägg :( FAN!
Tänkte jag nu skulle tala om att jag hamnat i depression, de finns flera anledningar till detta.
Var som sagt till läkaren idag och fick detta konstaterat ganska fort, jag har ju vetat om att jag inte mått bra senaste 2 veckorna och nu fick jag de bekräftat.
Jag kommer nu att blogga när jag känner för det för att sedan kunna gå tillbaka och se när jag blivit bättre om hur allt varit.
De enda jag inte haft denna gång är självmordstankar, jag har dock haft tankar om döden, hur de skulle vara och allt runt de men inte att jag själv vill begå de.
Jag har länge nu känt mig värdelös, att jag inte duger, räcker till eller ens är duglig för andra.
Jag känner inte heller att andra uppskattar mig, men de duger att komma till mig när andra har problem men inte kan själva ställa upp när det är nåt.
Jag finns och kommer alltid att finnas för mina vänner så länge jag lever.
Men nu är de som de är och jag ska börja med medicinering så vi får se hur de blir, jag har några mindre bättre dagar dom första 2 veckorna som jag kommer tycka bara är skit men jag hoppas iallafall att allt blir bättre för min skull, för att jag ska kunna fungera som människa igen och för att jag ska bli jag igen!
Kl är nu 01:53 och de är dags att jag rör mig mot sängen och släcker ner för ikväll!
Inlägger är tidställt på den 29 november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0