Brände mig

Japp de gjorde jag idag när jag gjorde iordning ersättning till kattungarna..
Känner att jag vill använda upp de lilla som är kvar iställe för att de kastas..
MEN när de va klart och jag skulle skaka om det i en liknade flaska eller mer burk liknande som en shaker eller hur de nu stavas så åkte locket av av trycket så då fick jag de ny kokta vattnet över mig, och de va inte alls trevligt, ont ont gjorde det..Mamma kom in och bad mig svalka det i kallt vatten.
Så nu känns de bättre får se om de blir värre så får jag kanske åka upp på sjukhuset så får dom titta lite på det.
Men än så länge är det lugnt, och hoppas de håller i sig..

Har även skickat lite sms med en kompis hört lite hur de är och så.. Tänker på dig :)

Näe nu ska jag spela och gosa med katterna om 4-6 dagar flyttar kattungarna. Åå så tomt de kommer bli :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0