Då va denna dag snart slut..

Idag har de gått fort!


Efter att jag skrev inlägget imorse så la jag mig på soffan och slocknade.. Sov tills kl vart 13:20..

Han sov fortfarande då jag klev upp..Väckte honom och gick ut på en promenad..!

Gick bara vid fotbollsplan..lekte lite och så, in och fixade lite grann..

Fick skjuss till Djur kompaniet vid strax efter 17 tiden, handlade valpfoder..

Åkte hem efter det!

Visade de för Bamse och han gillade de direkt.. ( Eukanuba ) Puppy & Junior 1-12 Månader )

Gick sen på promenad och bara tog de lugnt lekte lite och så..

Gick in till mamma med honom strax efter 19 tiden kanske?

Bamse fick leka av sig lite med Nalle, Men lillen är så kinkig att han piper för minsta lilla.

Gick in till mig vid 20:40 gjorde iordning mat åt lillen men han tog bara några tuggor och sen la sig och sov!

Så nu ligger han däckad vid vattenskålen i köket!

Ska gå lilla promenaden med honom ikväll LUGN takt, igår sprang vi nästan igenom promenaden och de tyckte jag gick fort.

Så ikväll blir de en lugn takt..

Bamse är väldigt trött så jag tycker att de får bli den så han kanske sover mer inatt..



Näe nu ska jag kolla på - ( Batman & Robin )
Sen blir det - ( Batman forever )


*************


Ska även skriva att dom va och hämtade lova igår, va tänkt att hon skulle avlivas med de va några som tyckte hon va för söt så dom ville ta henne.
Så nu bor hon på landet! Så hon har vistelse till och vara ute och leka och jaga möss..



Nu ska jag fortsätta här..
God natt alla!



Just nu - Älskar mina djur!


Meduza,Puma,Baileys,Bacardi OCH Bamse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0