Förlåt, alla läsare :(

Jag känner att jag bloggar lite.. Och de kan nog bero på att jag har mycke att göra och sen för att jag vill umgås med katterna så mycke som möjligen för till helgen flyttar dom nästan alla.. Och de kommer kännas jobbigt. och därför vill jag hålla på med dom mycke..

Ska lägga upp nua kort på dom så fort jag får tillfälle.

Fägade håret på mamma igår blont (som vanligt), vart iallafall snyggt, gjorde slingor på mig själv och la i lite färg i utväxten så nu har jag helt rätta färgen :)

Jag är ju blond så de gör ju inget :)


Låg och pratade i mobilen,satt vid datorn,kollade lite på tv och somnade vid 05:55 imorse...

Fick ett sms strax efter 08 som jag gillade väldigt mycke :) Sötnos :)


Klev upp strax efter 14:30 tror jag kl var och kände verkligen för att ligga kvar längre.. Hatar att kliva upp på morgonen..

Har iallafall ätit,gosat lite med katterna,gett dom mat, och pratat en sväng med en killkompis på msn :)

ska snart göra mig mat och städa lite..

Bara 2 dagar kvar sen flyttar Sumo :( Men men.. Han får de bra och jag hoppas att han trivs..

Jag ska skriva kvitton idag eller imorgon..



skriver mera senare. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0