Full dag!

Vaknade imorse några gånger!
Sen vid 11:50 så klev jag upp, Skulle få skjuss till försäkingskassan och Soc.
Väll där när jag skulle lämna pappret så säger kärringen rent ut, ja du kunde ju ha kryssat i detta fält.
ch de säger dm  månad senare kunde jag ju ha fått pengar för förra månaden, gud så less jag vart!
Men men!
Nu vet jag de till nästa gång.
Mötte S vid Soc, stod och pratade lite sen så åkte vi vidare.
Körde förbi M och sa Hej :)
Sen in till birsta!
Åkte på några affärer, vid parkeringen uppe vid en av affärerna så tog inte M ut svängen så hn körde in dörren i stolpen! Smart människa (NEJ)
Sen på willys och sen hem!
Väll hemma så va de bara fixa sig igen för 15:00 så tog jag å mickis bussen in till stan med lilleman gick och kollade lit grann, hittade väll några saker men inget jag just fall för..
Kom väll hem vid 17:25
Tog svängen in till Marie och sa hej, kollade lite på kläder som inte hon ska ha, hittade väll några, mamma ska gå igenom dom oxså och se om hon hittar nått..
Väll hemma så har jag suttit vid datorn,
Små pratat med lite folk, och fortfarande INTE ätit, va tänkt att jag och mickis skulle till birsta men kollar kl nu och ser att de inte kommer att bli nått.. Så kanske får ta de imorgon!
får lön då och ska betala hyran och lite räkningar, men tur att de inte är så många nu..

Kan informera om att på Fredag så åker jag och hämtar valp hihi..
Kanske har sagt det men slår fast vid att jag ska hämta den nu..
Ska skicka mail till dom nu och fråga en sak!
Är osäker vad jag kommer få för svar! Men alltid värt att fråga :)
Lägger upp en bild senare på honom..

Näe nu ska jag in till mig igen och fixa, ska äta ch göra iordning de sista inför vovvens hemkomst!
Skriver senare...
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0