Grattis sötnos till oss 2 :)

Måste ha med detta i bloggen iallafall,
Fast jag vet att de finns en person som är lite imot det!


Nu kl 01:00 till 01:55 så är det 1 år sedan jag pratade första gången med dig sötnos,
Och jag är otroligt glad för det!

Vi pratade om allt mellan himmel och jord första gången,
De klickade direkt mellan oss 2, och hela samtalet va helt underbart med dig...
Jag vill aldrig förlora någon som dig, vad som än händer.

Känslorna vi har för varandra är kanske just nu inte de bästa,på ett negativt sett..
Men känslorna vi har för varandra är iallafall de bästa som hänt..
Vi förstår varandra och kommer överräns om samma saker för det mesta iallafall
  hihi :p Puss!

Jag vill aldig förlora någon som dig!
Aldig svika dig igen!
Ge mig en chans, eller låt mig få bevisa att jag kan lyckas..

Denna fick jag av dig:

You are a l..... r... in a b........  g..d..!!


Du är en liten ros i en vacker trädgård!!


Jag kanske är 1 av alla dom lyckligt lottade!

******************************************************************************************************

DIKTER!

Om Du Skulle Fråga Mej Vad Jag Älskade Mest Av Allt..
Livet Eller Dej?
Då Skulle Jag Svara Livet, Och Då Skulle Du Bli Sur...
För Du Skulle Inte Veta Att Livet Var Du...

****************

Om kramar var löv...skulle jag ge dig en skog!
Om kyssar var vatten...skulle jag ge dig en ocean!
Om kärlek var tid...skulle jag ge dig all evighet!!!

****************

Jag vill hålla dig hårt i min famn
Smeka dig ömt och viska ditt namn
Ligga och vila lätt på ditt bröst
Ligga tätt intill och höra din röst
Jag vill vara en fjäril i ditt hår
Jag vill vara marken där du går
Jag vill vara luften du andas
Jag vill vara din sol när morgonen randas
Allt detta önskar jag mig
men det jag helst av allt vill vara är: Älskad av dej...

********************

Varje gång jag ser dig, rasar den mark jag en gång stod på, och jag faller.
Men varje gång jag faller finns du där för att ta emot mig.
Du finns i mina tankar vad jag än gör.
Det går inte en sekund utan att jag saknar dig.
När du ler mot mig finns inget annat än den glädjen jag känner för att jag har funnit dig.
När jag ser in i dina ögon försvinner allt omkring mig,
och jag drunknar i kärleken för dig.
För varje dag som går,
varje gång mitt hjärta slår,
och varje andetag jag tar,
så älskar jag dig mer och mer.
Nu och för alltid.

**************************

Där går pojken jag aldrig glömmer
Han ser på mig, jag tror jag drömmer.
När han ler känns en smärta i mitt bröst,
jag blundar, ser honom och hör en röst.
Han är vacker, han är för bra.
Någon som mig vill ha
Nerför min kind rinner en tår,
Där går pojken som jag kanske aldrig får...

***********************

jag lärde mig att ett dygn är 24 timmar,
jag lärde mig att en timme är 60 minuter,
jag lärde mig att en minut är 60 sekunder,
men ingen lärde mig att en sekund utan dej är en evighet! <3

*********************

En pojke och en flicka satt på en bro vid havet.
Pojken tittade på flickan och sa: - "Älskar du mig?"
flickan tittade upp på pojken och det rann en tår ner för hennes kind och föll sen ner i vattnet.
flickan svarade: - "den dag då du hittar den droppen i havet, den dagen ska jag sluta älska dig"


Vännen,Den dagen då du inte vill ha mig i dina tankar länge den dagen lär tårarna komma!
För någon som dig finns de inte många av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0