Hemma igen

Följde med en sväng till Liden och hämtade Conny som va hos sin pappa med Nalle..
Han åkte dit på eftermiddan och har varit som sagt där hela kvällen.
Kom hem för ca 15 min sen..
Trazzel står och äter på tangentbordet och jag skriver..
Hade tänkt komma upp vid 11-11:30 imorgon så jag inte behöver förstöra HELA dagen.. Måste ju börja komma upp nu, för på Lördag blir de till att gå upp tidigt och ut :)
Får ta på mig ett STORT ansvar nu igen då.. Men de ser jag lite fram imot, iställe för att sova bort tiden och inte göra nått..
Och nu kan jag iallafall vara ute och gå, leka och så..

Har pratat med mamma och dagarna då jag åker in till stan,handlar eller jobbar så kan jag lämna han hos mamma..
Och de känns skönt. Eftersom jag vet att mamma nästan alltid är hemma,
Fast nu ska hon bort 2 veckor, MEN glad att de ska vara folk och bo där medans..
Jag är rätt nöjd iallafall..

Saknar lilla Flasch då hon ALLTID hoppade upp i knät och la sig då jag sitter víd datorn, tror oxså Trazzel saknar henne då han går och skriker hela tiden (stackarn) men men..
De kanske är så här livet är, man födds, flyttar och lever ett nytt liv..
Näe urscha.. Men så är livet..

Känner för att gå igenom duschen men tycker kl börjar bli mycke och jag tycker verkligen inte om och duscha då de är kväll/natt... Så de får bli imorgon när jag vaknat.

( jag saknar verkligen dig, och jag känner mig tom utan dig. Känns som vi glider ifrån varandra mer och mer och jag tycker verkligen inte om det! Men livet kanske är så här? Jag tycker iallafall om dig )

Hur har din dag varit? Berätta lite vem ni är som läser min blogg :)
Uppskattas iallafall :)

Näe nu ska jag sova!
Hoppas ni sover lika gott som mig, förhoppningsvis så sover jag gott...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0