Lite mer fakta

Hur är du som person? = Snäll,Omtänksam,öppen,kramgo
Älskling mat? = pasta,potatismos med gurka,
Syskon? = haft en storebror som dog när han va 3 månader år 87
Djur? = 5 katter + 6 kattungar, 1 fisk,

Barn? = Nepp men vill gärna ha 2-3 stycken men får gärna bli fler
Fritiden? = Sitter framför datorn,umgås med vänner, tränar,ute på promenad,
Jobb? = nepp men håller på och söker

Uppväxt? = född och uppvuxen i sthlm, bott i sundsvall ca 8 år.. Pappa bor kvar därnere.. Har hela min pappas släkt neröver

Mammas i norge,
Har du någonsin varit kär? = riktigt kär har jag varit 3-5 gånger.. annars har man väll varit små kär men inget mera..
Hur länge varade dit senaste förhållande? = ca 10-11 månadet
Vad har du på väggarna i ditt sovrum? = tavlor
Vad har du under sängen? = bakar,påsar
Vad Ser du på? = de mesta,
Lyssnar du på? = allt utom opra
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? = Mormor,Morfar, några andra
Hur skulle dina vänner beskriva dig? = tokig,omtänksam,rolig,annorlunda,klok,
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? = Hämtade mina katter,och när mormor fick somna in riktigt,
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? = nått inre organ kanske
Vad är du beroende av? = coca cola,läkerol,medecinen

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? = Båt,mat,Medeciner,musik


Mig :)


Vad jag har hört av andra, jag är snäll,omtänksam,uppmärksam,trevlig,rolig,humor,lite knäpp, annorlunda,öppen,bryr mig för mycke om allt annat än mig själv,kramgo,mysig..

Jag är ca 1,60 lång, mörkt hår,mörka ögon,går mest i mjukiskläder, älskar hemma kvällar,somnar till tv varje kväll, sitter vid datorn största delen av dagarna,

Tagit studenten, lyssnar på musik, finns säkert mycke mera :)


Kommentarer
Postat av: Alicia





Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 - Det funkar!

2008-08-06 @ 02:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0