Passar på nu!

Nu sover lillen efter en promenad på ca 20 min.Vi kom in vid 08:10. Skönt ute förresten..

Kan tänka mig kliva upp 08, varje morgon om inte jag börjar jobba för då kan de bli tidigare..

Men bara för att just ta den där promenaden..Jag som alltid är så morgon trött, har varit vaken till och från sen 06:20..

Lill pojken har INTE gjort någonting inne ÄN.. Men bara för att så ska han väll visa att han kan!

Han har pissat och gjort nr 2 sen han kom och de känns skönt.

Ska kanske köpa valpfoder iställe för den jag har! Bla 1 dl av den jag har och 1 dl av valp..

Han är uppvuxen på doggy men jag vill inte använda det! Eller fundera iallafall på att köpa det!

För se va de blir på affärn..


Natten har varit sådär för mig.. Somnade inte förrns efter 03 inatt tror jag de va!

Men till slut så..


Denna dag kommer de kanske främmande annars blir de iallafall till och städa!

Näe nu ska jag lägga mig och vila medans Lillpojken sover!


Skriver senare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0