Regnig dag.....

Har varit en ganska lugn dag endå!
Trodde de skulle vara hej vilt eller nått liknaden.. hihi..


Men endå så otroligt skönt, har varit såå varmt ett par dagar och nu ligger regnet på, och de är sååå skönt..

Har inga planer på att gå utanför dörren, men ska endå gå en liten promenad och ta in av de friska luften..

Känner att jag kanske behöver det..

Här i lägenheten är de tyst och lugnt, alla katter sover, har fortfarande inte släppt ut kattungarna Ojj....Skulle ha gjort de för några timmar sen.

Akvariumet är fortfarande släckt, och katterna har inte fått mat, tv:en och datorn är på, lyssnar på musik och bara slappar.

Öppnade nyss altan dörren och får in frisk luft :) Små kyligt ute, men men.. Tänker då inte klaga..

Mickis va hit för en liten stund sen och hämtade leksaker till lilleman så han har lite och leka med inne hos mamma, för er som inte vet så bor min mamma dörren bredvid mig, va tänkt att jag skulle flytta in till stan, men eftersom mamma enbart har mig så tänkte jag att de kanske va lättare att flytta dörren brevid, jag går och kommer som jag vill, popar inte allt för högt och jag kan göra precis vad jag vill.. :)

I helgen blir det nog bara att ta de lugnt.. Får se vad dom händer, INGENTING vad jag vet bestämmt, hoppas jag, eller de kanske jag märker..

Hade funderingar på att åka ner till sthlm, MEN jag har inte råd och känner inte för att göra de för tillfälligt, kanske blir senare.

Har iallafall tänkt att jag ska åka ner och hinna säga hej till alla..Nu när alla kusiner har lov, och mina fastrar och farbror och farmor/farfar och så kanske har semester :)

Utnyttja läget kanske..

Följde med mamma på promenad igår vid 23:15, kom in sen igen vid 23:35, tog lilla rundan..Satt inne hos mamma en sväng och surrade..

In till mig sen vid 23:45..

Fixade lite i lägenheten, kollade tv en stund.

Gick och la mig vid 02 tiden, somnade vid ca 03:40

Vaknade imorse vid 10:15,somnade om å vaknade sen mellan 13-14 tiden men somnade om,Klev upp vid 16:20..


Näe nu ska jag kanske göra nån nytta.. Byta om vore en bra början.. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0