Regning och Mulen dag..

Jag vill ha sol och sommar..Men jag får väll vänta tills nästa år..Suck



Gårdagen:



Gjorde inte så mycke, små städade och gosade en del med kattungarna..

Senare på eftermiddan/kvällen så skulle mamma och Janne åka och handla då fick jag följa med.

Åkte väll vid ca 20:35...Kom hem vid 21:40

Väll hemma igen så fixade jag lite med maten gjorde i ordning midda, gav katterna mat och så..

Gick in till mamma strax efter 23 tiden, vi gick lilla promenaden..

Vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord och de va skönt...

Vi kom in sen igen vid 23:45

En kompis kom förbi och sa hej J, pratade lite...

Sedan satt jag hela natten ungefär och kollade runt på internet..

Hittade hamstersex på youtube.com..

Vart väldigt fundersam, jag va in på en person och då hade den det där..

Va bara tvungen att titta..Gud så hemskt de såg ut.. Urscha! Ingenting för mig och se..

Gick och fixade i ordning sängen vid 04:30,



Vid 04:40 så ringer det på dörren.. Fick främmande.

Pratade lite och så..Åkte efter att tag..

Jag somnade vid 05:30



Ni som kanske undrar vem min killkompis eller kompis/ar är, alla som funderar.

De kan vara en som delar ut tidningar, brevbärare, eller till och med jobba utomland, de kan vara precis vem som helst,

Och jag vet 1 person dom går direkt och anklagar att det är 1 vis kille.. Ursäkta, trodde jag valde mitt liv själv..

Jag har även andra killkompisar som är nattmänniskor precis som jag!

Nog om det, jag skriver ju om mitt liv och mina val och vad jag tycker vilka jag umgås med.


**************

Vaknade lite till och från på morgonen klev upp vid ca 13 tiden..

Har ätit lite godis, pratat med mamma och mickis utanför, lilleman va lite tjurig men nog fick jag han till och skratta lite grann J

Charmtrollet...

Sitter nu med Flasch i knät, min lilla prinsessa.. Gud va jag kommer saknar dom alla sen..

Det är bara 1,5 vecka kvar tills dom får flytta och jag känner att det kommer bli tomt..

Får se om jag köper en liten rottis (rottweiler).

Är inte riktigt än bestämt, ska köpa hunden då för att den ska få det bra, inte för att JAG vill ha hund, visst de vill jag men jag vill även att den ska ha ett hem att trivas i och ha sin individ inte för att jag vill ha den bara för att..

Om ca 3,5 vecka åker mamma, borta 2 veckor.. De kommer bli tomt men jag ska sköta om de mesta i lägenheten förutom Nalle för mamma har fixat hundvakt så de blir nog bra..

Jag har fått för mig att korthåriga katter spec oranga katter är lite små skygga och reserverade haha..

De är inte Pluto, han ligger gärna i famnen eller ligger på rygg och blir kliad på magen..


Åå jag tycker om mina kattungar såå mycke,

Nyss mjauade Puma och då hoppade Flasch ner och medans hon gick imot Puma så små mjauade hon och pratade till slut nästan framme då tittade Puma upp, så nu ligger hon och diar..

Får se när man får nästa kull kattungar SUCK! Vill inte ha några nu..

Baileys jagar näst intill Meduza och de är jobbigt.

Jag ska ta en till kull tillsammans med dom, och 1 även med Bacardi (Tjockis) sen ska jag kastrera hanarna..

Men men jag får se hur allt blir..Just nu är de bara en enda röra..


Näe nu ska jag gå och göra midda och sen städa upp i lägenheten..


Kramar!

Just nu - Ont och Hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0