Rykten.. Hmm..

Fick just veta att de går rykten om att jag ska vara kär i någon som redan har flickvän..
För de första, Ja jag VAR. eller hur man nu ser på saken..
Och för de andra, vad spelar de för roll vem det är..De är väll min ensak?
Ni har endå ingenting med det att göra?


Och jag har mina aningar vart rykterna kommer ifrån!
Och går du och läser min blogg, kan du enbart hålla igen käften!
Du känner inte mig, du vet inte vem jag är...
Och TRO inte att du vet vem jag är för de ver du inte..

Är du rädd att förlora honom? Synd om dig!
Om jag BRYR mig ? NEJ!

Jag sitter fortfarande och skrattar åt sms:et jag fick.. Somliga måste prata!
Iställe för att gå med rykten, hör av dig iställe, eller du kanske inte får.. HAHA

Jag lär somna med ett leende på läpparen...

Jag ska nu spela och forsätta skicka sms :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0