Sisådär Mitt i natten och lite till :)

Japp så vart de, jag ska bara skriva detta inlägg sen stänga av allt.

Blir sängen nästa :)

Imorgon/idag eftersom kl är över 00 så blir de nog till att leka lite med lilleman och sen bara ta de lugnt,

ska väll vädra lägenheten som vanligt oxså..


Funderar fortfarande på lillvalpen, vet inte riktigt hur jag vill ha det, ska jag ta henne eller ska jag låta bli.

Dom är ju såå söta när dom är små eller de är dom ju när dom är stora oxså, men men..

Känns som jag kommer bli bunden, i vilket fall som helst så blir jag de endå..

Och jag har en del och uträtta i livet innan jag skaffar mig förhållande och djur som kräver TID..

Katterna kan jag lämna samma med fisken men en hundvalp kan man inte lämna själv..


Det är som jag och en killkompis brukar prata om, valp och barn är samma ansvar..

De kräver lika mycke.. Fast barn behöver man inte ha i koppel (om man inte har sele vill säga)

En hund behöver gå ut och göra sina behov, en unge kan man bara byta blöja på..

Men men...


Båda kräver ett STORT ansvar..

Mamma åker bort och jag börjar troligen att jobba, så de går inte så bra ihop med att skaffa vovve just då heller..


Har suttit och kollat igenom några bloggar..


Fastnade för en blogg som jag nått jag själv är intresserad av


http://sensuellt.blogg.se



Jag personligen tycker den är hur bra som helst för de står saker som många undrar över och funderar så jag är mycke nöjd med den bloggen :)



Näe nu ska jag gå och sova!


God natt alla!



Just nu - Glad och Trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0