Sol!

Jiipii!


Solen är framme och har varit framme nästan hela dagen..

Jag klev upp kl 11 och fixade lite grann, gick in till mamma vid sådär 12 tiden..

Har varit där nästan hela eftermiddan,

När jag kom in så hade dom precis lagt lilleman i vagnen för att sova så han slocknade nästan direkt när jag kom..

20 min senare så kommer grannen, och 2 min senare så är lilleman vaken.. SUCK med stora bokstäver.

Så han va väll vaken sådär 1,5 tim,provade att lägga ner honom och dra lite i vagnen funkade inte, gick ut och gick en vända funkade inte..

Sen lyckades Mickis syster får han att somna när vi stod på framsidan och solen lyste ner i vagnen då slocknade han, sov ca 1 timme, så vid 15:55 då väckte jag honom för då va middan klar att äta..Matade honom och sen gick jag in till mig.

Har ätit kräm och mjöl första gången på sådär 4 år tror jag..


Mitt mål är att jag ska försöka äta de mesta eftersom jag blivit så kräsen, men de går framåt.

För er som inte vet så mycke om mig så ska jag skriva ett låångt inlägg sedan ca 5 år om mig och mitt liv, skulle ha gjort de från början men har inte blivit av..

Blir innan kvällen som jag lägger upp det..


Just nu - Mätt och trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0