Solig dag!

Japp solen lyser men inge just sommarväder, blåser lite grann..
Har varit vaken ca 1,5 tim, kanske lite mera..

Pratade med T, på msn inatt, gud va jag har saknat våra pratstunder.
Har gjort en evt plan på att h'n ska komma ner en helg och bara softa,
lära känna varandra mera och så. Kan vara hur kul som helst..Men de tar man då när de kommer..
Tänker inte gå och tänka på de nu.. Vi får ta sånt sen..
**********

La mig vid 03-04 imorse och somnade strax efter 04 tror jag ? :s
Vaknade första gången vid 08 imorse klar pigg men vägrade kliva upp, låg och drog mig ett tag och sen somnade jag om..
Vaknade som sagt då vid 12-12:30.. Kanske..
Har städat upp efter katterna,gett dom mat,små diskat ska fortsätta snart..

Ska göra:

*Ta kattlådorna,
*Städa badrummet,
*Duscha,
*Äta frukost,midda,kvällsfika,
*Hälla ut vattnet ur poolen,
*Smsa med M,P å kanske några mera..
*Vädra lägenheten

Finns säker mycke mer jag ska göra, men de tar jag då jag ser det.
See U...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0