Speltime

Japp har spelat nästan 4-5 timmar.. Urscha men endå kul och jag gillar det!



Efter att jag skrev så gick jag ut en sväng med lilleman, stod och pratade med grannen, och sen kom Marie ner och följde med på promenad..Lilleman vill inte sova på promenaden..
Marie gick hem efter det, och jag in till mamma satt och kollade lite på tv:en och lekte lite med lilleman,gav han mat..
När vi skulle ut på promenad så kom Mickis ner efter att hon hade ätit, hon följde med på eftermiddanspromenad, men eftersom hon nyligen hade ätit så orkade inte hon gå så mycke. Så vi stannade till och mamma fortsatte ca 100 meter sen satte sig Vovven och gjorde sina behov och sen hem igen.. Väl hemma så började de regna och mickis gick upp till sig.
Jag och mamma gick in till oss och sen satte jag mig framför spelet och satt tills kl vart 22:30 då suttit ca 4-5 timmar..
Va ut på en promenad på ca 40 min skönt ute, men märks nu att de börjar bli kallare..Men endå skönt och gå..
Nu sitter jag här..
Ska göra kvällsfika och sen spela lite till..

Sov gott :)

Just nu - Spel sugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0