Tiden bara rinner iväg

Oj, känns som tiden springer iväg ibland , inte för att jag just tycker de men just sista veckan har bara tiden gått..


Igår gjorde inte jag alls mycke, eller de vart väll nått men inget jag just lagt på minnet.. Och jag har ju TOPPEN minne, NOT..


Somnade iallafall 03:45 kan de möjligen ha varit, hade huvudvärk så jag släckte ner och gick och la mig och tänkte BARA vila huvudet men slutade med att jag somnade :) OVANLIGT :D

Vaknade vid 11 men somnade om och vaknade sen vid 14:30, då mamma har skickat sms och skrivit att hon skulle på birsta med Conny..

Jag klev upp och han bara få på mig kläder så kommer Mickis och ringer på dörren,frågar om jag vill följa med till bvc och göra sällskap.

Fixade mig, nyvaken och JÄTTE snygg.. :D haha..

Men väl där nere så gick de ganska fort, vägning och mätning, väll hemma igen så åt lilleman kräm och sen gick mickis hem för dom skulle på affärn.

När hon är på affärn ringer hon mig och frågar om jag vill följa henne på birsta, då har mamma nyligen kommit hem igen, runt ca 17 tiden..Vi åkte väll vid 17:30 Tror jag :p

Gick och kollade lite, hittade 2 stycken bh:ar.. Jag tycker att JAG har stl D.. Men de tyckte inte hon som jobbade där, fick 2 stl större och sen va hon nöjd.. Så nu ÄNTLIGEN  har jag hittat min stl och jag är nöjd...Minskade även 10 cm runt midjan, trodde jag skulle använda 80, men visade sig att jag skulle ha 70 :p haha :D Jag trodde jag hade 80 D.. Men visade sig att jag har 70 F.. HAHA :D

Kom hem vid 20:45 tror jag kl var.. Lilleman hade då blivit ganska trött, men hade endå kraft till att skratta en del :)

Jag gjorde iordning lite hemma och satt inne hos mamma en sväng, gjorde degen till hemmagjord pizza och sen fortsatte dom, sen in till mig och gjorde iordning min, vi åt ihop alla 3, för första gången på ca 4-5 år kanske :D


Kan lägga upp receptet på hemmagjord pizza sen..


Följde med Conny på promenaden eftersom inte mamma orkade, vart lilla eftersom jag va såå mätt...

Conny åt halva plåten, å herregud, den kroppen och så mycke hihi... Inget snusk.........


Har inte gjort så mycke mera, sitter nu här och skriver.. Små kollar på tv:en..





Just nu - I Don't Wanna Do This Anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0