Tlötter!

Igår kväll:

Mamma skickade sms och skrev att hon skulle hämta Conny och Nalle..

Jag gick in pratade lite och sen in till mig och fixade mig och följde med..

Åkte härifrån vid 23:20, kom dit vid 00:05, åkte vid 00:10 hemma sen igen vid 00:47. Åkte enda upp till Liden, gick väldigt fort faktist..

Jag sysselsatte mig med musik och söng lite grann, höll dom andra vakna iallafall :D


När vi kom hem så fixade jag lite, satt vid datorn och sysselsatte mig, gick och la mig vid 04, somnade vid 05 nångång..


****************


Vaknade imorse när mamma ringde och väckte mig vid ca 11 idag, svarade vaket men när vi la på så vände jag mig och slocknade, vaknade sen vid 12:10 då mamma ringde igen...Hatar att vakna av mobilen men men..

Klev upp hoppade in i duschen, strax efter så kom mamma och Liten in, Liten ville se hur jag bodde och mamma hälsade på Trazzel..

satt och kollade lite på datorn. gjorde mig 2 mackor och bara tog de lugnt, följde dom in en sväng sen åkte Liten..

********************

Om du läser detta, ska du veta att du är inte ensam! Du har vänner, nästan alla människor får problem och de är tyvärr nått vi alla får leva med!

Jag lider med dig, de är inte kul när någon får en sjukdom konstaterad!

Men stå på dig, du har en dotter som iallafall har en morfar kvar!

*********************


Jag gick in till mig och fixade lite, fick ett sms där de frågades om jag ville följa med på affärn, köpa en dyna åt bamse,

Tänkte då att han kunde ha den i buren på vägen hem, mamma har kastat sin för den råkade ut för ner pissning av mammas förra katt teqila..

Va och kollade på lite olika stl men vart en från öb.. Dom har mycke saker, så jag valde därifrån..Handlade leksak + kopel igår, får ju med de till Bamse men vill endå vara säker.. Ska låna ett av mamma (väldigt kort) som att lära han gå fot med!


Kom hem vid ca 19:30.. Skönt att få komma ut och röra på sig, men synd att de regnade..

Nu ikväll har de varit uppehåll och hoppas de håller i sig i helgen åtminstonde..

Från och med imorgon eftermidda så kommer jag hålla mig på baksidan och nere på gräsmattan pga lill vovven...Vill gärna ha han rumsren, ska höra med dom imorgon om han är det, men som alltid kan dom pissa inne i en ny miljö och de får jag räkna med pga att han är VALP!


Ska igentligen ligga i soffan och kolla tv men ville gärna få detta gjort så jag kan vila sen..

Ska med mamma och Conny ut på promenad sen äta och sen sova!

Ska upp en skaplig tid imorgon för att kunna sova sen till natten... MEN de blir väll att vara vaken och hålla tiderna med lillen..


Näe nu ska jag kolla tv... Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0