Tvätt och städdag :)

Jajamensan....


Urscha, jag ville verkligen inte kliva upp imorse då kl ringde 10:30, vända mig lite grann och tänkte vila lite, men
slocknade, vaknade till 11:20 då tvättstugan redan börjat.


Skickade sms till mamma då hon och mickis kom in och hjälpte mig dit upp..


Tvättstugan 11-15 + tork till 16, om det inte är någon som tar tvättstugan efter mig ska jag sätta upp tiden där fast jag ska använda den till tork :D

Så nu har jag tagit tvättstugan 16-18 så ALLT hinner torka :)


GÖRA:


Ska vädra lägenheten,


Ge katterna mat.


Och bara vänta in tiderna till tvättstugan..


Ska väll göra mig midda iallafall hade jag tänkt :)


Duscha/bada


Vila
*******
Finns säkert mera som jag ska göra men ingenting jag kommer på nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0