Undra vem som är falsk!

Du anklagar mig om att vara skyldig dig pengar, och för en massa annat.
Ska du inte börja anklaga dom andra oxså som är skydig dig pengar och som lever sina liv..
Och sen att du står och erbjuder dig att låna ut pengar till folk och sen stå och säga att folk är skyldig dig pengar!


Du måste fan fortfarande vara svartsjuk, eller rent av fortfrande kär i mig!
Eftersom du lägger ner tid på mig och verkligen försöker förstöra för mig.

Men vilken tur att jag gått vidare, och de betyder inte att jag fortfarande har känslor för dig för att jag skriver för det har jag inte och de lär jag nog aldrig få igen!
Ett misstag var de nog de jag gjorde!
jag är varken svarsjuk,avensjuk eller nått liknande på ditt liv.. ¨

De du lever är ditt val och ditt liv!

Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0