Vännen min!

Jag oroar mig jämt för dig, varje gång jag inte får nått svar tillbax på sms..

Så kommer alla tankar,
- Har det hänt nått,
- Sover han,
- Vill han inte svara,
- Har jag gjort nått..
 

Jag är verkligen kär! Trodde verkligen inte att de skulle bli så!
Jag trodde de kanske bara var nån förälskelse jag hamnat i..
Men så är det inte.

Men för varje dag som går,varje minut, så tänker jag på dig allt mera!

Kan inte vara utan dig längre.
Att få sitta i din närhet,känna dina armar runt min kropp.
Veta att du finns där är så otroligt skönt,

Du betyder allt för mig nu,och känslorna jag har är väldigt starka..

Trodde inte att allt skulle bli så här,

Önskar att de kanske hade varit bättre på ett annat sett..

Jag vill inte ändra nånting som det är nu eller var..

En sak och det vet du!




Du får mitt hjärta att slå dubbelt, får min mage att pirra..

När jag är i din närhet så mår jag så bra på så många olika sett..

När du inte finns nära mig så finns du i mitt hjärta.

Vill absolut inte förlora dig,men som allt är nu så vet jag inte vad jag ska tro!

Känslorna jag har för dig är de enda posetiva nu,



Jag drömde en dröm, jag hoppades skulle vara sann,

en dröm där du fanns vid min sida, en dröm jag hoppas går i uppfyllelse.

Drömmen handlade om oss två,där vi alltid finns sida vid sida..

Leva lyckliga som dag som natt..

En framtid jag alltid vill ska vara sann..




Att veta att kärlek är nånting som finns där är alltid underbart,
men som alla frågar sig är det verkligen kärlek eller är det bara en förälskelse...!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0