Freeedag! = Helg

Mamma va och hämtade Nalle bara för en stund sedan, så nu sitter man här igen med en vovve, tror inte Bamse tar stor skada av att vara själv.
Ska be mamma komma in på eftermiddan efter hennes promenad och ta in bamse sådär 30-45 min så han får leka av sig lite och jag får bada..
Han behöver leka lite mer nu när jag inte kan vara ute och gå med honom :( stackarn..

Jag har fortfarande inte haft ont i magen, peppa peppa...
Men mådde otroligt illa när jag vaknade vid 12... Uscha, somnade om efter att jag tog fram en knäckebröd bid tuggade på den och somnade..
Vaknade då mamma ringde på dörren och ville hämta sin vovve, Nalle vart överlycklig av att se mamma, om det så går 2 timmar eller 2 veckor så är han helt till sig.. Glad att sådan kärlek finns mellan människa och hund :)

Näe nu ska jag klä å bli en människa, sätta på mig lite smink och plocka här hemma..
Jag blir som sagt inne hela dagen idag med.. För säkerhets skull..

____________________________________________________

Fick papper förra veckan från soc om att dom ville ha in bostadskontraktet (eller va de kontraktet heter) och så betalar dom halva hyran eftersom jag inte vill bo i ett kompisboende eller hemma (men hemma behöver jag inte bo längre)

Och då fick jag in lite extra så de känns skönt,kanske bara kanske så börjar allt att ordna sig :)
Fick papper på nya hyran f.o.m december och så är de väl hela 2009... Höjning från 3552 - 3652..
Men bara jag får in hyran och alla andra papper så är jag nöjd!

Jag hoppas iallafall att allt blir bättre!

Skriver sen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0