Julafton :) God jul

Nu sitter man har med magont och ska försöka få mig nånting att äta,
Äter ju som sagt inte julmat men hoppas på att få i mig nått annat..
Ska snart in till mamma och kolla tv och bara ta de lugnt.
Blir kanske en promenad med vovvarna före all tv tittande..

Ett + som jag upptäckte idag är att bailey´s hade satt sig och kissat i min resväska som jag skulle ha haft igår ifall jag hade åkt till pappa! och han hade satt sig medans vi sprang fram och tillbax i dörren..
Så ett posetivt att jag upptäckte de idag när jag skulle plocka ur kläderna, de va bara ett linne, 1-2 par trosor occh så va de nå mer.. Men sen va resten bra!

Denna dag kommer att ungdefär bli som alla andra dagar för mig, men jag tycker att de endå är skönt..

Näe nu ska jag gå och fortsätta så man kommer in till mamma någongång..


Ha en trevlig jul och ett härligt gott nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0