Lugnet före stormen..

Nu har de varit alldeles för lugnt några timmar så ikväll eller inatt eller imorgon så lär väll huvudet vara helt snurrigt men men alla dagar är inte sig lika får jag hoppas :)



Dom va här och kollade på sumo, å gud dom vart kära :)

Kul att veta att han kommer få de bra, pojken vart kär i sumo så dom kommer nog bli polare fort..

Jag VET att han nu kommer att få det bra, ska skriva papper idag så att om det är nått så ska han komma tillbax.

Får nu se hur de blir med vacc och besiktningen.

Allt vart fel planerat, men men


Jag har ätit och städat, ALLA katter låg och sover, nån är väll vaken och uppe, jag låg på soffan ett tag och gosade med kattungarna + Lova.

Har knäppt lite nya kort men får se när jag lägger upp dom, upptäckte att de inte gick och kolla på kortet jag lagt upp, på ett sett bra, men på ett annat sett kanske dåligt för nån annan.

Får se om jag lägger upp fler såna små bilder..


Har skickat lite sms idag med en killkompis, eller ett par stycken men endå :)

Hade fått 109 stycken sms va det till och med, och jag som trodde att de vara var runt 50, där ser man hur trött man kan vara på morgonen hihi..

Kan ha varit nått mer, men men just antalet va ju ganska ovesäntligt men men..

Får se vad som händer ikväll, ska kanske med mamma på promenad om hon vill att jag följer med..

Får se om de blir nått prata eller nått sms skickande, eller de vet jag att de blir, men endå :)


Tänker på dig sötnos :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Vad bra. Ta hand om dig

2008-07-31 @ 22:17:24
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Mona

sov så gott :)

2008-07-31 @ 23:28:03
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0