Skön dag idag :D

God kväll!


Åå vilken varm dag! klagar då inte men endå :D..


Har badat idag ;D fast i pool ! Första gången detta år och sisådär juli haha..


Igår klev jag väll upp nån gång på eftermiddan sådär vid 13 - 14 tiden tror jag..

Gjorde frukost och kollade tv, vädrade lite i lägenheten och bara slappade,

Marie kom ner på eftermiddan, tog bussen till affärn vid 17:10,
Mötte Peder en förredetta arbetskamrat från sista arbetet för er som vet vart jag jobbade.

kom hem sen igen vid 19:45..
Gud så trött jag va, lite mycke att bära då! Tack Marie för bärhjälpen...


Va tänkt att vi skulle gå och bada då vi kom hem och hade ätit, men Marie å hennes pojkvänn skulle packa och åka upp till stugan..

Så de vart inget av det! men men..


Jag ägnade kvällen till och städa och leka lite med katterna/kattungarna. Gud så stora dom är..

På Måndag är Sluggo och Trazzel 12 veckor, så snart får dom flytta, när Flasch och Pluto är 12 veckor då får alla flytta..
Vill ha kvar alla iställe för att dom ska försvinna 1 och 1..
Så kan dom iställe få umgås med varandra och kanske flytta samma helg. :)


Gick promenad med mamma och Mickis vid ca 00:40 vart en väldigt sen promenad..

När den va klar så följde jag med mamma in ett tag och spelade Yatzy,

Mickis gick hem direkt..

Va skönt att bara prata och ta de lugnt..Kom in till mig sen vid 02:07..


Fixade lite i vardagsrummet, kollade tv..

Gick och la mig strax efter 03 tiden..Somnad vid ca 05:45..


Är lite svårt att sova i sängen och i ett annat rum än vad jag är van vid..

Så soffan har varit mitt favvo ställe..

Men men f.o.m i förrgår så är de sovrummet som gäller på nätterna...

Soffan är till för när man ska kolla tv och kanske mysa :p


**********************


Vaknade väll första gången imorse vid 10 tiden kanske, gick på toa och somnade om..

Vaknade vid ca 12:30-13:30 tiden kan de nog ha varit..

Låg å drog mig tills kl vart ca 14 tiden.. Klev upp tillslut efter att ha legat och vridigt mig lite eftersom de är så varmt inne i sovrummet..

Klev upp,öppnade allt som gick i lägenheten..

Ställde ut kattungarna på baksidan så dom fick luft!

Stängde in dom stora i badrummet och sen fixade jag lite grann, dammsugade och små städade lite..

Eftersom de va så fruktansvärt varmt så gick jag upp i förrådet och hämtade poolen :D

Har fyllt den ungefär eftermiddan/kvällen, va väll klar vid 18 tiden.

Jag hoppade i vid ca 18:30 tiden och därmed så badade jag ute för första gången idag :D
GUD SÅ SKÖNT DET VAR...... :D
Iallafall när de är såå varmt ute..Klev väll upp vid 19:15 tiden..

Får se om jag kanske hoppar i lite senare igen och myser lite..

Nu sitter jag och pratar med en killkompis på msn :) Bosse :D


Ska till lägga några rader till honom oxså!

Den killen är klart en stjärna i mina ögon! Helt underbar!

Lyssnar alltid och frågar nästan jämt hur det är med mig..

I början så kunde vi sitta flera timmar framför msn och surra, nästan när kl hade blivit 03-04 på morgonen då kom vi på att vi kanske skulle sova några timmar..

Pratade oxså en del i telefon.. Kommer ihåg första gången, Gud vilken dialekt,visste inte alls va han sa, men efter ett par meningar så hängde jag med..
Och sen har allt bara flutit på...

Jag har haft turen och lärt känna honom...


Många vänner brukar bara strunda i sina andra vänner när dom hittar någon ny att umgås med..

Och jag har kommit på att ÄKTA vänner inte växer på träd, de är som att hitta en skatt i öknen...


Ikväll ska jag bara ta de lugnt, följa med mamma på promenad hade jag evt tänkt..

Ska gosa lite med kattungarna, och ägna några minuter till dom stora...

Känns som om dom har kommit i andra and och de ska dom absolut inte känna sig..

Räker med att Tjockis är inne hos mamma! Ååå va jag saknar honom!


Lägger upp några bilder från igår och idag :D

 
Jag


 
Marie på affärn

 
Yatzy :)

 
Min lunch.

 
Mina fötter i poolen.

Näe nu ska jag in till mamma och följa henne till tvättstugan..
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0