Slut!

Japp lilleman har lyckats trötta ut mig...

Eller iallafall i huvudet..

Känner just nu inte för att göra någonting, va kanske tänkt att jag skulle in till stan, men känner nu nepp..

Så de blir äta,kudde i soffan och sen SOVA nån timme, iallafall vila känner jag..

Men men,

Efter att jag skrev här så väckte jag lilleman,sen byte jag på honom,kläde på han och gick sen in till mamma, satt där ca 1 timme.

Sen vid sådär 12:20 tiden så vart lilleman trött, la ner honom i vagnen gjorde mig iordning och gick promenad, tog stora och lilla.. Tog ca 1 timme..

Så jag fick röra fläsket :D haha..

Näe jag kom tillbax så hade lilleman sovit ca 45 min, och jag medelade dom att jag hade kommit tillbax, mamma och Mickis kommer ut, sen så öppnar mamma dörren höjer rösten och så vaknade klart lilleman, då vart jag less! Suck!!

Stod och drog han lite fram och tillbax men de hjälpte inte,Tog med lilleman och gick nere på parkeringen och gick där ca 30 min, hjälpte inte!

Så till slut så höll han på och somna när vi kom upp igen, men tjurigheten övervinner och han vägra sova!

Sen tog jag med honom in till mig vid ca 15 tiden och la han i sängen men halv tyst lite till och från, ca 10 min innan mickis kom in då började han igen med å vara ledsen..

Men tydligen så kanske de har gått bra på framsidan nu, mamma och mickis sitter där, eller kanske gjorde..Har inte så stor koll..

Måste gå och äta..

Ses


Kommentarer
Postat av: F

Ha en fortsatt bra dag! =)

2008-07-29 @ 15:46:07
URL: http://fridaalindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0