Sov time!

Japp det blir det!

Är väldigt trött känner jag!
Tydligen så har min lillakompis i andra änden mobilen somnat så då är de inte lika kul att vara vaken kvällstid..
Och min andra killkompis han har gått och lagt sig fick jag sms om..
Haha fick precis sms, nepp min andra kompis i andra änden mobilen har inte somnat. :D hihi

Ska upp kl 10 imorgon så då hade jag tänkt sätta på datorn och sen släppa ut kattungarna, ge dom mat och plocka med tvätten.

Tvättstugan 11-15 så jag har mitt imorgon, efter kl 15 så ska jag vädra lägenheten,sola och kanske bada :D..

Se om jag kan övertala en kompis och komma hit och gå en promenad med mig, men men..

Näe nu ska jag fika och gå och sova!
God natt alla!
Kram!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har nyligen sett skräckfilmen "Barnhemmet" El Orfanato (orginalnamnet). Den var bra inget blod eller jagad av monster utan ren skräck precis som man vill ha det.



Har du nyligen sett en film du kan rekomendera mig dvs din favoritfilm. Jag är filmälskare och behöver fler tips på bra filmer.


2008-07-27 @ 00:57:54
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0