Suck! + Trött

Snart får jag ett fri spel!
Andra gången fans dator stänger ner helvetet! Suck!
Vilket temprament jag har :D
Andas djupt och räkna till fan 100!

Natten som var så pratade jag och (han) en hel del!
Va in på aftonbladet och kollade lite, läste nått om batman, vilken som spelade den rollen bäst och jag va tvungen att titta vilka de va som hade spelat honom,
Så hittade jag den senaste som har spelat honom

Christian Bale ååå gud så snygg han är!
Lägger in en bild på honom ;)



Kom då och tänka på när man va mindre och hade sina drömmkillar (idoler) man gärna skulle vara tillsammans med, å jag kommer sååå väl ihåg att de stod stämmplat Leonardo Dicaprio i pannan på mig..
Och sen i fimen titanic åååå :) ;)

Lägger in en bild på honom oxså



Sååååå Snygg !

Näe nog om killar!
*********************************************************

Jag har inte gjort så mycke idag!

Vaknade vid 12,kollade lite på tv och tog de lugnt,
Hade feber och AKUT förkyldning.. Kom när jag vaknade,
Tror de kan ha med att göra att jag inte tar medecinen som jag ska. :D
Men men!

Gick ut och satt och pratade med mamma och C/o..
Lekte lite med lilleman :)
Han är liten i mina ögon men väldigt stor har han blivit.!
Jag är ju HANS becka :p!
Ska lära han att säga becka när han kan prata riktigt!
TÄNK att jag har varit med sen den lilla vart till, under graviditeten, när dom låg på sjukhuset och vi hälsade på, då va han 1 dag :)
Men fick ju bild på honom när han nästan va nyfödd :) några minuter gammal :D
Så den grabben har man varit med hela tiden..
Tur att jag lärt känna hans mamma :D hihi..
Grabben blir 1 år den 28 september! Ursch va tiden går fort!

Har lekt lite med kattungarna oxså, vecka 34 då är dom leveransklara att flytta ut :)

Länk å titta

http://www.blocket.se/vi/16513764.htm?ca=4_s

Kommer bli tomt när dom flyttar,
Va tänkt att jag skulle behålla tjejen men de blir för mycke för mig, kan jag inte ge tiden som behövs för att ge en katt hur ska jag då kunna ge en kattunge den tiden som den behöver ..
Va tänkt att jag skulle behålla en tidigare kattunge som fick lämna oss..
Skulle haft 5 kattungar till MEN, 1 döfödd, 2 stycken från olika kullar somgick bort efter 3 dagar, och sen E.T och gremlin :) mina älsklingar.. :) Saknar dom!!
Nog om dom! Dom har de bra dom små!

Jag följde med mamma på promenad ikväll träffade (han) stod och pratade ca 15 min..
Sen gick vi vår lilla runda..

Näe nu ska jag gå och sova!
Har fått extremt ont i ryggen av att sitta här!

God natt!


Kommentarer
Postat av: M

Varför inte skriva dit namnet på (han), alla vet ju vem han är. DU kan skriva namn på alla andra men inte honom. Löjligt, men du är som du vart.Du kan prata och säga hans nanm men inte skriva det här. haha, du är rolig du. Men lycka till med honom, du lever på smulorna han lämnar

2008-07-23 @ 10:12:31
Postat av: Anonym

grattis bruden.....

2008-07-23 @ 11:10:20
Postat av: Anonym

om han kommer och hälsar på i helgen så kan ni ju leka familj, mamma pappa och barn

2008-07-24 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0