Tlötter!

God kväll!



Kvällen/Natten:


Gjorde inte så mycke, solade,skickade sms,kollade tv, pratade lite med mamma och umgicks..

Tog igentligen bara de lugnt tror jag.. :)


Mamma fick gå ensam på kvällspromenaden eftersom jag skulle kolla klart på mina favvo program på tv, som har kommit nu när de har varit pride..

Programmen jag följt är Queer as folk och Rick & Steve
Jag gillade verkligen dom programen.. :)


Mamma skickade sms och talade om att de blixtrade ovanför molnen när hon va ute på promenaden,har aldrig sett det så jag skyndade mig ut och filmade lite grann och tittade, en väldigt fin upplevlse..

Några andra som sett det??


De åskade och blixtrade så jag tänkte att jag skulle bli vaken ett par timmar, eftersom jag ej tycker om det..

Men la mig vid ca 00:45, somnade vid 01:15.. gick ganska fort när jag väl la mig, hihi..

Skickade sms med kompisen men somnade ifrån det :/


**************************************

Vaknade vid 12:49 idag första gången somnade om lika fort,

Mickis ringde och väckte mig vid 14 tiden, strax efter det klev jag upp

Gick väll ut lite senare på framsidan och satt ett tag, sen skulle mickis ner till vårdcentralen följde med då!

ville inte bara sitta hemma,så å komma ut för mig är ett +...Sen tog jag det bara lugnt..


Tog med lilleman in till stan med bussen 17:05 så jag va i stan vid 17:30,

När jag klev av så såg jag att de stod några ambulanser,polisbilar och 1 brandkår nere vid ån, börjad fundera, sen såg jag att de låg en kille på gräset med ett överdrag och då klickade väldigt snabbt att personen drunknat, + att de låg en massa systempåsar och ölburkar/flaskor..1 alkolist mindre tyvärr...

Gick sen raka vägen till Soc,lämnade breven och sen gick jag ner på stan och mötte upp Marie och Andreas, följde med dom runt där..

Har åkt rulltrappa första gången med barnvagn :) Haha duktig jag ;)

Tog bussen hem vid 19:15, kom hem vid 19:45..

Länk till mannen som druknade - http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=748972

Snabbt hem lämna lite saker och sen upp med mickis för att jag trodde lilleman skulle sova, MEN planerna ändrades..

Packade lillemans saker, sen ner med dom i vagnen och sen hem till mig...Så lilleman ska sova hos mig..

Duschade av honom (de han inte tycker om här) Tror de kan bero på strålen.. Ganska hård..

Sen skulle jag ge han mat vilket han vägrade, och till och med sova vägrade han..

Så lite hjälp fick jag men de hjälpte inte mycke..efter att hans moster gick så va jag in 2 gånger och la ner honom sen slocknade han, då han upptäckte att han inte skulle få komma upp..

Både mickis och hennes syster har reagerat att när jag lägger lilleman så har inte jag något ljud alls, de ska vara tyst i rummet..

Och de har inte mickis när hon lägger honom så till deras förvåning så slocknar han endå..

Jag har inte haft nått ljud på när han ska sova och han somnar endå :)

Så han har sovit sen kl 21:00 under denna tid så har jag kollat tv,gett katterna mat,pratat lite med mamma,diskat, skickat sms och bara allmänt vilat..

Gav lilleman vällingen vid 01:35..Så nu sover han gott igen, när jag har skrivit klart ska jag in och titta honom som en rutin...

Ska se om en ungdomskompis fortfarande vill prata med mig på msn, verkar inte riktigt så..

Se om vi kommer fram till nån bra lösning om personen skulle komma upp hit och hälsa på..

På tal om det så har denna person känt mig sen nån dag efter att jag ploppade ur min mamma, personen är född samma år,samma månad men ett annat datum, så han är 13 dagar äldre än mig :) hihi..


Näe nu ska jag gå och äta och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0