Tvätt och evt städdag!

God förmidda!


Då har man varit uppe i tvättstugan första gången då!

Vart inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade tänkt kliva upp redan vid 10 men shii fick jag..

Vart upp vid 10:30 då jag har bett mamma väcka mig så hon kom in 10:20..

När jag väl tog mig upp va de bara fixa tvätten och gå upp dit, men som aldrig förvånar mig så ligger de tvätt i maskinen så less....

Fast endå så va den klar..Men sånt förvånar mig aldrig.....


Idag ska jag sola och bada hade jag tänkt, men de får bli på hemmaplan, har INTE tänkt och åka någonstanns..

Bada får bli när jag är klar i tvättstugan.. Men sola hade jag tänkt och göra mellan tiderna..


Näe nu ska jag äta och se om man kanske får nått vettigt gjort idag!


Medans jag solar så ska jag se om jag kan få med mamma ut i solen oxså, eller hon kan sitta i skuggan, men vara ute med mig de ska hon..


Kanske ska skriva några rader om (planeringen) att jag skulle vara barnvakt, vart ju inte så då :(..

Jag mådde inge bra igår morse.. Kände mig hängig och less.. Och kände då inte att jag ville ha någon liten som kanske vart sur för ingenting.

Inte för att han brukar vara de i min närhet men tog inga risker..

Får se om man kanske kan vara de lite längre fram iställe..


Har även en plan på att ta en tripp till sthlm fre-sön.. Men får se när de blir..


Skriver sen efter tvättstugan och solningen :)


Kommentarer
Postat av: A la louise

Heej! Kolla in min blogg för recept på goda lingonkakor, perfekta att ta med till stranden! KRAM Louise

2008-07-27 @ 11:21:14
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0