Uppe med Tuppen, eller kanske inte!

Ja då va man vaken då, inte ofta man är vaken denna tid, eller jo när man jobbade, men men..

Nu är man arbetslös och då blir det till och slappa!

Är ju barnvakt åt värdens sötaste monster :)

Han somnade vid 21 tiden och jag la mig vid 04:48, somnade väll strax efter 05 imorse.. :D


****


Vaknade imorse vid 07:45 då lilleman vaknade och ville ha uppmärksamhet, pratade lite grann med honom.

Gav han välling vid 09 och 09:12 slocknade han..

Så nu sussar han sött i vagnen...Får väll se när han vaknar, blir väll till och gå med han till mickis som sitter inne hos mamma min nu..

Ska strax äta frukost först!


****


Natten va väll sådär, fixade lite grann, pratade med killkompis i mobilen från 02:33 till 04:20 de vart en stunds pratande...

Skönt å få höra hans röst och alla hans fina ord han kan :D haha..

Får se om han jobbar ikväll va inte riktigt bestämmt, om inte så HOPPAS jag att jag somnar i tid, kanske följer med mamma på kvällspromenaden får se hur allt ligger till.


****


Näe nu ska jag äta frukost innan den lilla vaknar känner på mig att de är dags snart för honom :) Ses...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0