Beklagar sorgen R.i.p.

Min mammas farmor gick hastigt bort den 9 Oktober 2008


Tänkte skriva några rader till min mamma, och hennes släkt.
Jag beklagar sorgen som fallit över er..
Jag kan inte föreställa mig hur det är att förlora en farmor, men jag vet hur det är att förlora en mormor!

Jag kände då inte min mammas farmor men hon fick en underbar son!
Min morfar och med morfar så kom mamma och med mamma så finns jag :)
Så jag är tacksam!


Vi fick veta det idag då vi inte har någon kontakt med dom!
Och jag hoppas att hon har det bra nu på andra sidan..


Vi får se om vi kanske åker ner, då får vi träffa min mammas släkt, dom jag inte känner!
Ska bli isånnafall kul!
De är ju som sagt mammas kusiner och fastrar och bror + mina tremänningar!

R.I.P Greta Strandberg!

Född:
06/03 - 1913
*****
Död:
09/10 - 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0