Bilder från sjukhuset

Jag kom på att jag hade ju sagt att jag skulle lägga upp bild/bilder från sjukhuset..
Här kommer några iallafall...


( Klicka på bilderna för större format )


En massa sladdar, och sjukhusdräkten...Jag tyckte inte om den, för mellan knapparna så såg man mycke.


På morgonen när jag tittade ut, tyckte verkligen om denna morgon,de va så lugnt..


Tv bilden där man fick se vad folk hade för puls, min är längst upp till höger.
Jag gillade inte denna för den längst ner till vänster, låg mycke högt hela tiden...


Första provet dom tog vart i pulsådern de vart nere på akuten,samma dag som jag kom in,
Dom tog ett sedan i armvecket när jag kom upp på avdelningen,Jag har ingen bild från det.


Mitt fina armband jag fick av sköterskorna, så dom kunde veta att de va jag :)


Min lite obekväma säng jag sov in! Efter mycke bök så kunde jag sova i den!
Bordet där jag hade telefon och allt annat..
Lite till höger på bilden hade jag bord och stolar,även ett skåp där mina saker låg


Jag med klisterlapparna, ganska pigg på bilden, hade nyligen duschat och fått tagit på mig egna kläder :)


Denna jag har därunder satte dom dit då jag skulle ner på rönken, så dom kunde spruta i mig kontrast,
Vilket var otroligt hemskt när dom gjorde, tjejen som pratade med mig där nere så att de jag kommer bli varm och att de kommer känns som jag kissat på mig!
Mycke riktigt, fy va hemsk känsla de va, de gick upp i halsen och i huvudet, men gick över på 2 sekunder..


Jag har många fler minnen men inte bilder på det!
Jag va yngst på avdelningen så mig lär dom kanske inte glömma :)

Nu ska jag göra mig iordning för att åka iväg..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också fått kontrast i mig och det kändes verkligen som jag kissade på mig! Haha!

Det var en läskig känsla.

2008-11-30 @ 17:15:04
URL: http://sandraelfberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0