Fredag

Jag har legat och sovit av och till sen förra inlägget, har inte spelat sen i morse mellan 05:30 och 05:45..
Jag kunde ju inte somna imorse..

Denna fredag blir bara till att ta de lugnt!
Jag orkar inget annat känner jag.
Ont i magen och feber.. Troligen skulle M komma förbi så jag fick prova mitt nintendo..
Sen kanske en annan M skulle komma och säga hej, men jag vet inte om jag orkar med några besök..
Mår dåligt och toa är min bästa vän..

Bamse därimot tycker detta är JÄTTE kul, så fort jag går in på toa så står han som en staty och skäller...SUCK.
Men lyckas ju få han att bli tyst när han börjar..

Men men :)

Nu ska jag återgå till soffan med täcke och kudde, har fortfarande på mig pyjamas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0