Fredagen....

De vart inte så jätte mycke gjort, klev upp vid 13 tiden kanske?
Om jag inte minns fel..
Fixade lite i lägenheten och bara allmänt slappade,
Satte upp julgardiner och städade bort lite grann...
Va ute och lekte med bamse och kastade boll...

Gick promenad med mamma på kvällen, och stod ute och pratade ett tag..
Mickis kom förbi ca 10 min sen fortsatte hon sin promenad,
Jag och mamma stod kvar ute, sötnos kom förbi och sen åkte han lika fort (de kom en taxi)
Mamma gick in innan han åkte och när hon kom ut så va han borta, såg väldigt fundersam ut :) haha..
Han kom tillbax efter ca 10 min och då stod jag och mamma och skämtade, gud va vi skrattade
Vi va in till mamma 5 min och kollade på hennes julgrann som hon REDAN klätt...
Sen gick vi in till mig och satte oss framför tv:en och tittade..

******************************

Tack för mys stunden..
Pratade lite grann...
Du ska veta att du betyder mycke för mig..

*****************************

Resten av den kvällen så fixade jag lite i lägenheten innan jag släkte ner och gick och la mig..
Somnade vid 04:35..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0