God morgon!

Har inte lagt mig än...
Ska väl göra de strax.. Håller på och fixar lite grann över internet.. Nått jag ser fram imot..
Ska ha en riktigt städdag idag.. bara jag kommer i säng nån gång.. Hade iallafall tänkt komma upp ur sängen vid 13-14 tiden.. Men som sagt jag kan börja städa vid 17 och sluta vid 22 om jag känner för det..

Men men...
Jag ser redan att jag haft en del besökare.. Så jag får säga god morgon till er!

Nu ska jag iallafall få nån ordning så jag får krypa under täcket och luta huvudet mot kudden och sova!


God natt/God morgon... Kram!

Kommentarer
Postat av: melodie [20 år & 2 barnsmamma]

Sv: Ja det är bara förkortning av deras namn, Bai heter Bailey. Bee heter Bianca :D

2008-11-09 @ 11:02:06
URL: http://melok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0