Ingen rubrik

Sitter inne hos mig och kollar runt på datorn,
Va ute på åkern med mamma,nalle,tö,Bamse,släppte hundarna så dom fick leka av sig lite..
Tänkte försöka göra mat snarast,lär däcka efter det, och bamse har precis ätit sin måltid..

Nu syns det iallafall att vi på gatan har jul, de är så mysigt när man kollar ut och ser alla lampor som blinkar..
Jag har då inte såå mycke jul ute men nog har jag de mysigt med allt rött och jul :D

På tal om annat så pratar jag med MIN vän! Ingen annans..
Jag är otroligt glad att jag får vara hans vän :)

Tog precis upp Meduza och jag började tvär nysa.. Urscha när man inte tar medicinen..(stavning?)

Nu ska jag gå och göra mat, så mina läsare återkommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0